مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» زندگی شبانه تهران - بهترین مکانها بیرون رفتن در پایتخت ایران

زندگی شبانه تهران - بهترین مکانها بیرون رفتن در پایتخت ایران

فعالیت های زندگی شبانه

تهران پایتخت شلوغ ایران ، شهری پر از هیجان و جاذبه است و باغ های موزه در این شهر نیز جذابیت خاصی دارند. این باغ های سرسبز و پر درخت ، ضمن فراهم آوردن فضایی برای تنفس و آرامش و خودنمایی طبیعت در قلب تهران ، دارای بناهای تاریخی و عمارت های باشکوه با چشم اندازهای خاص نیز هستند و خرید در تهران به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر ایران با بیشترین امکانات و خدمات در مقایسه با سایر مناطق کشور ، مطمئناً کار سختی نخواهد بود. بازارهای سنتی در تهران وجود دارند که یادگاری از گذشته هستند و هنوز هم می توانند موقعیت ثابت خود را حفظ کنند. این شهر همچنین مملو از مراکز خرید ، مراکز خرید و کوچک و بزرگ است .یافتن مکان برای غذا خوردن در تهران به طور معمول کار دشواری نیست ، زیرا پایتخت بزرگ و شلوغ ایران ، که یکی از مدرن ترین شهرهای خاور میانه است ، دارای رستوران ها و غذاخوری های زیادی است ، و هر کجا که بروید به ویژه در گشت و گذار و در اطراف جاذبه های توریستی ، مکان های غذایی خوب و وسوسه انگیزی را خواهید دید

اگر به دنبال گزینه های مناسب برای زندگی شبانه تهران هستید ، چندین انتخاب خواهید داشت ، یکی از ویژگی های منحصر به فرد پایتخت ایران داشتن شب های پر جنب و جوش و زنده است و این جنبه باعث شده است که کلانشهر تهران به شهری پویا با اجتماعی ، متنوع تبدیل شود. ، محیط پر جنب و جوش و فعال وزندگی شبانه در تهران را با منظره ای باشکوه از بالای برج میلاد آغاز کنید. 2- کافه های تهران در شب: حال و هوایی که دوست ندارید از دست بدهید.

به این ترتیب ، تهران شهری است که برنامه های گسترده تری را برای اوقات فراغت ، گشت و گذار ، پیاده روی و بازدید از کافه ها و رستوران ها به شما می دهد.

به خصوص در ماه های گرم سال ، تمایل به اکتشاف در شب افزایش می یابد ، هنگامی که درجه حرارت پایین تر است و نسیم توچال از طریق بزرگراه های اصلی به بدن تهران می رسد و به همین دلیل است که تور تهران در شب انجام می شود با حال و هوای دیگری

از طرف دیگر کلانشهرهای امروزی دارای مناظر شب زیبایی هستند که به دلیل طراحی نمای روشن ، ارزش دیدن دارند. وقتی هوا تاریک می شود ، بسیاری از مراکز خرید بزرگ و برج های سر به فلک کشیده ، ویژگی های درخشان و درخشانی را ارائه می دهند که شب ها دارای لرزش های بازیگوش و مهیج هستند.

شب ، بام تهران

(منظور سقف تهران) واقع در انتهای خیابان ولنجاک ، ایستاده بر فراز شهر ، احساس کل شهر بزرگ نورانی زیر پایتان و استنشاق هوای خنک ، می تواند بسیار نفسگیر و رضایت بخش باشد.

شما می توانید در یک آب و هوای کوهستانی یک پیاده روی دلپذیر را تجربه کنید ، همچنین سرگرمی ها و امکاناتی مانند رستوران ، سورتمه و تله کابین وجود دارد.

شب ، برج میلاد

که در ارتفاع 435 متری در بزرگراه شیخ فضل الله نوری قرار دارد ، یکی از شاخص ترین نمادهای پایتخت است. برج میلاد به دلیل نورپردازی زیبا در شب بسیار دیدنی است.

این بلندترین برج در ایران و ششمین برج مخابراتی در جهان در شب شب مقاومت ناپذیری بیشتری پیدا می کند ، اما تنها ویژگی های بیرونی و فنی و مهندسی نیست که برج میلاد را محبوب کرده است. و در این برج و مناطق اطراف آن ، فرصت های بسیاری برای تفریح ​​وجود دارد که پاسخگوی همه سلیقه ها است.

بنای تاریخی برج آزادی

در میدان آزادی احداث شده است ، بدون شک می توان شلوغ ترین و شلوغ ترین مکان تهران را نام برد و زندگی شبانه پررونق خود را دارد. میدان آزادی مهمترین میدان تهران است و بنای عظیم آزادی به عنوان نماد ایران در سراسر جهان شناخته می شود. فروشندگانی که شبانه غذای مخصوص تهیه شده از جگر بره پخته شده در اطراف میدان می فروشند ، این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

Tehran Nightlife - Best Places to Go Out in The Capital | Apochi.com

دریاچه چیتگر

که به دریاچه شهدای خلیج فارس نیز معروف است ، بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران ، به دلیل بازتاب نور از ساختمانهای مسکونی اطراف ، در شب بسیار جذابتر می شود.

بنابراین شما همیشه می توانید برای چند ساعت در این دریاچه از ترافیک و ازدحام جمعیت شهر دور شوید ، به علاوه از امکانات تفریحی مختلفی مانند مسیر پرش آسمان ، سافاری ترسناک ، چرخ فلک ، سینما هرمی مهیج ، ماشین الکتریکی و پیست دوچرخه سواری بهره مند شوید. در اینجا.

پارک جمشیدیه

پارک سنگی نیز نامیده می شود یکی دیگر از مکانهای دیدنی شبانه تهران است که باید از آن دیدن کنید. جمشیدیه که در شمال تهران قرار دارد ، آب و هوای بسیار خوبی دارد و امکانات تفریحی زیادی در اینجا وجود دارد. همچنین یک آبشار ، دریاچه و فواره های صخره ای در این پارک لذت بخش وجود دارد. در پارک جمشیدیه ، مسیرهای سنگی چشمگیری وجود دارد و در سال های اخیر ، این پارک به مکان تماشای اولین برف تبدیل شده است. مجسمه هایی به شکل حیوانات از دیگر ویژگی های قابل توجه این پارک است. البته توجه داشته باشید که برای رسیدن به این مجسمه ها باید 600 پله را بالا بروید.

پل طبیعت

که در سال 2014 به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مدرن و خاص تهران ساخته شد ، در واقع پارک طالقانی و پارک آب و آتش را به هم متصل می کند و از بزرگراه مدرس است.

شما می توانید بدون مزاحمت ماشین از یک پیاده روی ایمن بر روی این پل لذت ببرید و از همراهی با همراهان و همسفران خود از نسیم خنک شب لذت ببرید. در این مسیر رستوران ها و کافی شاپ های زیادی وجود دارد که می تواند زندگی شبانه کاملی را در تهران برای شما رقم بزند.

منطقه دربند

در شب ، دربند که دارای منطقه گردشگری خنک است ، یکی از روستاهای قدیمی محله شمیران محسوب می شود. دربند در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا واقع شده است و در این مکان می توانید چندین ساعت از هوای آلوده پایتخت دور شوید. دربند رستوران های زیادی دارد که دیر باز هستند و می توانید در یک هوای تازه و برای لذت بردن از شام به این مکانها بروید و از مناظر باشکوه لذت ببرید.

خیابان سی تیر

خیابان سی تیر یکی از مناطق قدیمی تهران با بناهای قدیمی و تاریخی و جاذبه های گردشگری مانند موزه شیشه و سرامیک ، موزه ملی ایران و آتشکده فیروز بهرام است. اگرچه این خیابان باستانی تهران است ، اما ترکیبی از غذاخوری ها و تزئینات هنری ، این مکان شبانه همچنان یکی از مناطق دیدنی تهران است. ویژگی اصلی این مکان غذای خیابانی آن است که با گوش دادن به موسیقی دلچسب خیابانی همراه است.

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش (به معنی آب و آتش ، اشاره به چشمه های آب و برج های آتش نشانی در پارک) یکی از بزرگترین و محبوب ترین پارک های پایتخت است که در سرزمین های عباس آباد و قلب شهر واقع شده است و در گذشته تنها پارک منطقه بود. به تدریج ، پارک ها و باغ های دیگری در محیط پیرامون ظهور کردند ، اما پارک آب و آتش هنوز هم شگفت انگیزترین و شیک ترین پارک است.

در شب ، پارک با سکوت آرامش بخشی که حاکم است ، جذابیت بیشتری پیدا می کند. این پارک دارای چهار برج آتش نشانی ، یک پل ابریشم ، یک لانه کبوتر ، یک فانوس دریایی ، یک آبشار و یک کالسکه سواری است که این مکان را به یک آهنربای خانوادگی زیبا نیز تبدیل کرده است.

Best Places in Tehran - Rent Home in Tehran - Rent Apartment - Tehran Rent  Home - Furnished Apartment - Furnished Home - Rent Villa - Furnished Villa  - Rent Penthouse -

پارک هنرمندان

پارک هنرمندان (معروف به پارک هنرمندان) در خیابان طالقانی ، جایی که جشنواره ها و بازارهای فصلی مختلف در آن برگزار می شود. در بازار فصلی این پارک ، فروشندگان یا برگزارکنندگان غرفه های مختلف می بینید که بسیاری از صنایع دستی و آثار هنری را برای فروش گذاشته اند. کنسرت های مختلفی در سالن کنفرانس پارک هنرمندان برگزار می شود و این مرکز دارای هشت فضای گالری است.

باغ ایرانی

باغ ایرانی در روستای ونک در واقع سرزمینی باقیمانده از تهران قدیم است که بازسازی شده است و یک باغ سرسبز و زیبا که زندگی شبانه آن سورئال است.

می توانید در امتداد جریان های آب قدم بزنید و از هوای تازه لذت ببرید. این باغ دارای یک غرفه مرکزی است که در آن رستوران و چایخانه واقع شده است. این مکان همچنین یک زمین بازی برای کودکان دارد

باغ فردوس

انتخاب بعدی شما برای یک شب در تهران می تواند باغ فردوس باشد. در قسمت شمالی خیابان ولیعصر ، نرسیده به میدان تجریش ، درست در کنار درختان ظریف چنار ، یک باغ و عمارت قدیمی وجود دارد که به یکی از محبوب ترین مراکز تفریحات شبانه در تهران تبدیل شده است.

منطقه این باغ بزرگ و مسحورکننده در تمام شبهای سال زیباست. در باغ فردوس نیز چندین کافه ، گالری و سینما وجود دارد.

بازارسنتی تجریش امامزاده صالح ع

امامزاده صالح یکی از جاذبه های گردشگری مذهبی در تهران است که در شمال شهر واقع شده است. بنای این مسجد به 700 سال پیش برمی گردد و به سبک بناهای مذهبی دوره صفویه (عصر سلسله) ساخته شده است. امامزاده صالح چشم انداز زیبایی از رشته کوه البرز دارد و به نظر می رسد رشته کوه ها درست پشت مسجد ایستاده اند ،

جالب است بدانید که روزانه بیش از 30 هزار نفر به امامزاده صالح مشرف می شوند و این مکان معمولاً شب ها شلوغ و پر از زندگی است. من پیشنهاد می کنم حتماً پس از بازدید از امامزاده صالح ، از بازار سنتی تجریش که در آن شب نیز یک زندگی شبانه بسیار سرزنده در تهران است ، دیدن کنید.

بازار تجریش با ساختاری سنتی ، اتاق های تاریخی قدیمی ، میوه ها و سبزیجات غیرمعمول آسیایی و محلی ایرانی حس علاقه و علاقه خاصی به شما می دهد.

30 Incredible Things To Do In Iran: Highlights For The First Time Visitor -  Two For The World

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده