بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی سن خوزه، شهر فناوری آمریکا

معرفی سن خوزه، شهر فناوری آمریکا

معرفی سن خوزه، شهر فناوری آمریکا


سن خوزه سومین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیای آمریکا می باشد. این شهر بی سر و صدا به دنبال توسعه است تا هم از نظر اندازه و هم از نظر جمعیت بزرگتر از همسایه شمالی خود یعنی سان فرانسیسکو باشد. این شهر برای تمام اعضای خانواده سرگرم کننده است.


درآمد و هزینه ها

نسبت به سایر شهرهای بزرگ آمریکا، سن‌خوزه دارای کمترین نرخ بیکاری‌ست؛فقط ۲/۶ درصد!اگرچه سن‌خوزه شهری گران است و هزینه‌ی زندگی بالایی دارد،اما با درآمد سرانه‌ی حدود ۷۷۱۸۰ دلار،از پردرآمدترین شهرهای آمریکاست.متوسط قیمت مسکن در این شهر ۱۰۸۵۰۰۰ دلار می‌باشد که مشخصا گران‌ترین بازار مسکن در کشور است. شرکت‌های بزرگی مثل اپل،آمازون،ای‌بی،اریکسون،هیتاچی،سامسونگ و…در سن‌خوزه قرار دارند.


جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!


کیفیت زندگی

سن‌خوزه از نظر کیفیت زندگی، رتبه‌ی چهاردهم را در بین شهرهای آمریکا دارد.سن‌خوزه بهترین شهر ممکن برای علاقمندان به دانش و تکنولوژی و برنامه‌نویسی است و با حضورداشتن مراکز اصلی غول‌های تکنولوژی‌ در این شهر،اگر شما در این زمینه مهارتی داشته باشید، بیکار نخواهید ماند و اتفاقا درآمدی فوق‌العاده کسب خواهید کرد.اگرچه سن‌خوزه شهر گرانی است،اما از نظر اکثریت شهروندان،حقوق‌های نسبتا بالا،نرخ بسیار پایین بیکاری،و آب‌وهوای مطبوع مدیترانه‌ای این منطقه را به شهر ایده‌آل آنان تبدیل کرده است.



آب و هوا

از آنجایی که سن‌خوزه منطقه‌ای مدیترانه‌ای است،آب و هوای این شهر معتدل می‌باشد؛در این منطقه هیچگاه برف نخواهد بارید و در زمستان نیز سرمای آن قابل تحمل است.شاید در بهار به طور مداوم شاهد بارش باران باشیم اما این بارش‌ها،هرگز شدید و مختل کننده‌ی زندگی روزمره نبوده و نیستند.


جاذبه های سن خوزه

چه برای تجارت آمده باشید چه نیامده باشید در اوقات فراغت کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. این شهر میزبان تعدادی جاذبه است که لذت بردن از آن زیاد طول نمی کشد، می توانید یک یا دو ساعت در مرکز شهر به موزه هنر ، موزه کشف کودکان و یا موزه فناوری نوآوری بروید.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده