بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 11 زیباترین جزایر جهان

11 زیباترین جزایر جهان

11 زیباترین جزایر جهان


چشم ها را خوب ببندید، زیرا وقت آن رسیده که خود را به تکه ای کوچک از بهشت ​​ببرید. در این جهان جزایر بسیار خیره‌کننده‌ای وجود دارد، از دلربایی‌های کارائیب گرفته تا گوشه‌های شمالی که می‌توانند به طور کامل از سیاره‌ای دیگر باشند. آنها گواه بزرگی برای جادوی طبیعت هستند. با این حال، اگر از این جرایر که از دیدگاه ما بهترین جزایر جهان هستند، بازدید می کنید، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و یک کتاب خوب را فراموش نکنید.


سنت بارتز |عکس: Shutterstock.com

1. سنت بارتز

سنت بارت که به طور رسمی به عنوان Collectivité territoriale de Saint-Barthélemy شناخته می شود، همان چیزی است که خیال پردازان مدت هاست بهشت ​​های استوایی را تصور می کردند. این یعنی آب‌های آبی درخشان، غروب‌های مست کننده و تا جایی که چشم کار می‌کند قایق‌های تفریحی، که همگی توسط قلعه‌ای قرن هفدهمی روی تپه‌ای زیبا محافظت می‌شوند. این جزیره کوچک در دریای کارائیب تاریخ طولانی دارد، اگرچه معماری متنوع این سرزمین آتشفشانی تمام شواهدی است که برای آن نیاز دارید.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!


بورا بورا |عکس: Shutterstock.com

2. بورا بورا

خیلی خوب، دوبار اسمش تکرار شده است. واضح است که یک شوخی قدیمی است، اما باید هر بار نام آن را بگویید، زیرا گفتنش راحت است. بورا بورا یک مکان آبدار است، نه اینکه بگوییم جایی با میوه های آویزان فراوان، اگرچه بازدیدکنندگان اینجا را تکه جادویی شمال غرب تاهیتی، می دانند، با تماشای این مکان بسیار شلوغ خواهند بود. بورا بورا که یک مقصد بسیار محبوب برای غواصی است، در اطراف یک آتشفشان خفته عظیم واقع شده : یک مرکز فوق العاده پر آشوب که اکنون در آرامش مطلق احاطه شده است.


کیپ برتون | عکس: Shutterstock.com

3. کیپ برتون

شرقی ترین ضلع کانادا بهشت ​​ماجراجویان است. جزیره کیپ برتون بیشتر به خاطر مسیر حماسی Cabot Trail، جاده ای 298 کیلومتری با مناظر ناهموار ساحلی که قلب سخت ترین مسافران را هم آب می کند، شناخته شده است. این جزیره همه چیز در مورد اتفاقاتی است که در فضای باز اتفاق می افتد - و هر مکانی با مجسمه بزرگ ویولن ارزش توجه دارد. این مکان بسیار زیبا است، حتی نهنگ ها هر سال به خاطر منظره خوب در اینجا توقف می کنند.


هوار | عکس: Shutterstock.com

4. هوار

کرواسی جزایر کم ندارد، اما هوار باشکوه محبوب ترین آن باقی مانده است. مطمئن نیستم چرا؟ خوب، فقط به مکان نگاه کنید: هوار همه چیزهایی را که هر جزیره دالماسی می‌خواهد دارد. این مکان مملو از جاذبه های تاریخی و امکانات مدرن است و سفر کوتاهی که از جزیره اسپلیت به اینجا می آید به خودی خود بسیار زیبا است. براچ، کرکا، پرویچ و سایر جزایر کرواسی شایسته توجه هستند، اما هوار در یک لیگ خاص خود قرار دارد.



آروبا | عکس: Shutterstock.com

5. آروبا

تنها در 29 کیلومتری شمال ونزوئلا، آروبا، کشوری از پادشاهی هلند قرار دارد که بیش از 100000 نفر را در خود جای داده است. جزئیات، جزئیات، چه کسی به جزئیات اهمیت می دهد؟ ما برای شن‌های سفید زیبا و مناظر خیره‌کننده، فستیوال‌های هنری پر جنب و جوش و معماری جذاب، و همچنین زندگی شبانه و مناظر دنیای ماورایی که این مکان بی‌نظیر دارد، اینجا هستیم. 


ایسکیا | عکس: Shutterstock

6. ایسکیا

چشمه های آب گرم ایسکیا یک موهبت مطلق است. به دنبال بهبودی جدی هستید؟ شما درصد (بهبودی) زیادی را در این جزیره کوچک در خلیج ناپل پیدا خواهید کرد که از زمان های بسیار قدیم افرادی را که نیاز به انرژی دارند جذب کرده است. چشمه های آبگرم ساحل مارونتی در جنوب ارزش بازدید را دارند، اگرچه ترکیب معماری قدیمی و زیبایی طبیعی ایسکیا بازدیدکنندگان را به میزان زیادی درگیر می کند.


پالاوان | عکس: Shutterstock

7. پالاوان

پالاوان که اغلب به عنوان خیره کننده ترین جزیره روی کره زمین نامیده می شود، مسلما رمانتیک ترین نقطه ای است که فیلیپین ارائه می دهد، که حرف های زیادی می زند. تنوع زیستی پالاوان معرف آن است، با تنوع باورنکردنی از جانوران زنده که تصاویر رنگارنگی را تداعی می کنند که به ندرت قابل باور هستند - اگرچه در اینجا اشتباه نکنید که به چشمان خود شک کنید. پالاوان، ما را متحیر می کنی.


گالاپاگوس | عکس: Shutterstock

8. گالاپاگوس

وقتی صحبت از تنوع زیستی به میان می آید، جزایر هیجان انگیزتر از گالاپاگوس نیستند. این زیبایی های آتشفشانی که در خط استوا قرار دارند به خاطر جانورانی که در اینجا و فقط اینجا یافت می شوند مشهور هستند. این جزایر نظریه تکامل را به ما دادند، بنابراین می توان گفت که آنها مکان های بسیار مهم و در عین حال به طرز شگفت انگیزی زیبا هستند.


زنگبار | عکس: Shutterstock.com

9. زنگبار

جزیره زنگبار گنجینه ای از نقاط غواصی باورنکردنی و سواحل خیره کننده است که معمولاً در فاصله نزدیکی از یکدیگر قرار دارند. درست در سواحل شرقی آفریقا، زنگبار به اندازه مقاصد جزیره‌ای «ارزشمند» است، با شکوفه‌های فرهنگی شگفت‌انگیز که در کنار صحنه رستوران در حال رشد قرار گرفته است، به دنبال بهترین سواحل آفریقا هستید؟ خودت را به زنگبار برسان. 


11 زیباترین جزایر جهان

کائوآئی | عکس: Shutterstock.com

10. کائوآئی

شما فکر می‌کردید که ما می‌خواهیم کل این انتخاب را بدون اینکه نظری به هاوای بیاندازیم به پایان ببریم؟ هاوایی بهشت ​​استوایی باستانی است و کائوآئی ممکن است «بهشت گرمسیری» در بین همه آنها باشد. باغ جزیره همه جنگل های بارانی استوایی، صخره های چشمگیر، سواحل زرق و برق دار و کوه های نمادین است.


مالدیو | عکس: Shutterstock

11. مالدیو

ما مطمئن نیستیم که آیا مالدیو اکنون به طور رسمی پایتخت ماه عسل جهان است، اما چیزی ذاتاً رمانتیک در این مجمع الجزایر اقیانوس هند وجود دارد که آن را به آهنربایی برای تازه نامزدها تبدیل می کند. سخت نیست که بفهمیم چرا، چه با این همه مناظر باورنکردنی و چه چیز دیگری، اما در مالدیو چیزی بیشتر از دریاهای سروله و ماسه های درخشان وجود دارد. نقاط دیدنی و جاذبه‌های اینجا ممکن است شما را شگفت‌زده کند، و بحث در مورد آنها در حالی که در برخی از بهترین سواحل جهان استراحت می‌کنید، تجربه‌ای برای لذت بردن است. 


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده