مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عجیب ترین عجایب طبیعی ایران

عجیب ترین عجایب طبیعی ایران

چرا باید به ایران زیبا بروید

ایران کشوری است که می توانید مهربان ترین مردم جهان ، صلح آمیزترین جو ، طبیعت نفس گیر و معماری بی عیب و نقص را در میان مردم جهان در آنجا تجربه کنید. صادقانه اعتقاد دارم ایران کشوری است که همه مردم جهان باید از آن دیدن کنند. این می تواند تحول آورترین تجربه سفر در زندگی شما باشد. این شما را شوکه خواهد کرد که ایران تا چه اندازه با آنچه مردم که هرگز به ایران نرفته اند درباره ایران و اینکه رسانه ها چگونه ایران را به تصویر می کشند متفاوت است.

در این راهنما ، من واقعیت ایران را به شما نشان می دهم. ایران کشور بسیار زیبایی است و ده ها مکان زیبا در ایران وجود دارد. برای ایجاد یک خاطره مادام العمر و یافتن فضای دیدنی و زیبا در ایران کاری به نظر مشکل است اما با دانستن برخی نکات ساده ، برای شما لذت بخش خواهد بود. برای تعیین اولویت ها و علایق خود ، در زیر برخی از نکات برجسته ایران ذکر شده است.

چرا باید به ایران زیبا بروید سفر در ایران یک تجربه تغییر دهنده زندگی است. سفر در ایران قدرت عظیمی برای تبدیل ذهن شما دارد. این تعصبات و پیش داوریهای ما درباره سایر کشورها را زیر سال می برد و ما را وادار به ارزیابی مجدد آنها می کند. هنگامی که در ایران باشید ، مقصد سفر بسیار امن و آرام را پیدا خواهید کرد که کاملاً برعکس آنچه رسانه ها می خواهند ما درباره ایران باور داشته باشیم ، است. در ایران احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید. خود را غرق سخاوت و مهربانی مردم ایران خواهید دید.

مهمان نوازی در رگهای مردم ایران جریان دارد. آنها با دلی باز از بازدید کنندگان خود استقبال می کنند ، با احترام بالا و مهربانی بی نهایت با آنها رفتار میکنند و مانند یک جواهر گرانبها از آنها مراقبت می کنند. مردم ایران به سادگی زیبا هستند. علاوه بر این ، در ایران ، هزاران مکان نفسگیر و زیبا برای بازدید وجود دارد. ایران هزاران عجایب طبیعی خیره کننده مانند کوههای رنگارنگ و سواحل ماسه ای قرمز را در خود جای داده است.

اما نه تنها مناظر زیبای ایران بلکه شاهکارهای معماری آن نیز نفس شما را می گیرند. هنر و معماری اسلامی ایرانی فراتر از نقص است. مساجد باستان ایرانی که در آن مسلمانان قرنها در آنجا نماز می خواندند و کاخ های ساخته شده توسط پادشاهی ها و سلسله های معروف ایرانی ، اثبات این شرط خواهد بود.در ایران ، نه تنها مساجد و کاخ ها زیبا و زیبا هستند ، بلکه گزینه های اقامت و رستوران نیز هستند. اقامت در هتل های سنتی و صرف غذا در رستوران های سنتی که می توانید از غذاهای سنتی بهشتی ایرانی با چای ایرانی لذت ببرید تجربه سفر شما را کامل می کند.

سفر در ایران یک تجربه تغییر دهنده زندگی است . سفر در ایران قدرت عظیمی برای تبدیل ذهن شما دارد. این تعصبات و پیش داوریهای ما درباره سایر کشور ها را زیر سوال می برد و ما را وادار به ارزیابی مجدد آنها می کند. هنگامی که در ایران باشید ، مقصد سفر بسیار امن و آرام را پیدا خواهید کرد که کاملاً برعکس آنچه رسانه ها می خواهند درباره ایران باور داشته باشید ، است.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

در ایران احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید. خود را غرق سخاوت و مهربانی مردم ایران خواهید دید. مهمان نوازی در رگهای مردم ایران جریان دارد. آنها با دلی باز از بازدید کنندگان خود استقبال می کنند ، با احترام بالا و مهربانی بی نهایت با آنها رفتار می کنند و مانند یک جواهر گرانبها از آنها مراقبت می کنند. مردم ایران به سادگی زیبا هستند.

علاوه بر این ، در ایران ، هزاران مکان نفسگیر و زیبا برای بازدید وجود دارد . ایران هزاران عجایب طبیعی خیره کننده مانند کوههای رنگارنگ و سواحل ماسه ای قرمز را در خود جای داده است.

اما نه تنها مناظر زیبای ایران بلکه شاهکارهای معماری آن نیز نفس شما را می گیرند. هنر و معماری اسلامی ایرانی فراتر از نقص است. مساجد باستان ایرانی که در آن مسلمانان قرنها در آنجا نماز می خواندند و کاخ های ساخته شده توسط پادشاهی ها و سلسله های معروف ایرانی ، اثبات این شرط خواهد بود.

همه اینها را در تصاویر زیبای سفر من مشاهده خواهید کرد.

ما هنوز کارمان تمام نشده است. در ایران ، نه تنها مساجد و کاخ ها زیبا و زیبا هستند ، بلکه گزینه های اقامت و رستوران نیز هستند. اقامت در هتل های سنتی و صرف غذا در رستوران های سنتی که می توانید از غذاهای سنتی بهشتی ایرانی با چای ایرانی لذت ببرید تجربه سفر شما را کامل می کند.

ایران 81 میلیون نفر جمعیت دارد. مساحت ایران 1.648.000 کیلومتر مربع است. کشوری باستانی که به عنوان یک کشور چهار فصل نیز شناخته می شود. نه تنها می توانید از بناهای تاریخی بازدید کنید بلکه امکان لذت بردن از هوای مطبوع و طبیعت دلپذیر ایران را نیز دارید. وقتی در تهران برف می بارد و می توانید به اسکی بروید ، می توانید به جزیره قشم پرواز کنید و از آفتاب گرفتن در آنجا لذت ببرید. از طرف دیگر وقتی در شهرهای کویری مانند یزد ، کرمان و شیراز بسیار گرم است ، میتوانید به غرب بروید و از هوای مطبوع غرب ایران لذت ببرید. در ایران انتخاب های متنوعی برای سلیقه های مختلف وجود دارد. کارهایی که می توانید ببینید و انجام دهید.

کوه ها: دو زنجیره کوه اصلی برای دوستداران راهپیمایی وجود دارد. رشته کوه البرز در شمال و رشته کوه زاگرس در غرب.

دریاها: شما به سه دریای مختلف در ایران دسترسی خواهید داشت. در شمال دریای خزر ، جایی که می توانید خاویار با بهترین کیفیت و همچنین چای و برنج ایرانی را پیدا کنید. در جنوب آن خلیج فارس و جزایر زیبای آن قرار دارد. دریای عمان نیز دریای دیگری در جنوب است. این است که چگونه ایران به آبهای جهان دسترسی پیدا می کند.

کویرها:ایران دارای دو کویر باشکوه است ، دشت کویر و کویر لوت. ادعا می شود که صحرای لوت گرم ترین مکان روی زمین است. کلوت ها در صحرای لوت شهرت زیادی دارند و سالانه گردشگران زیادی به آنجا می روند.

شهرهای باستانی و بناهای تاریخی

کاخ ها و مکان های تاریخی بسیاری در شهرهای مختلف ایران وجود دارد ، اما 5 شهر در میان آنها محبوبیت بیشتری دارند. این شهرها عبارتند از: تهران ، اصفهان ، شیراز ، یزد و کاشان. این مسیر به عنوان مسیر کلاسیک شناخته می شود.ارگ بم ، تخت سلیمان ، برج گنبد قابوس ، جزیره قشم ، آستان مقدس امام رضا ، روستای میمند ، غار علیصدر ، واحه گرمه ، قلعه رودخان ، شهر بیشاپور.

عشایر در ایران:در ایران سه قبیله کوچ نشین وجود دارد. دو نفر از آنها به نام های بختیاری و قشقایی عمدتا در استانهای خوزستان و فارس هستند. سومی قبیله شاهسوان است که در شمال غربی و نزدیک به شهر اردبیل است. می توانید یک شب در چادرهای عشایری بمانید و زندگی عشایری را تجربه کنید.

زندگی روستایی و روستاهای ایران: تعداد زیادی روستا در ایران وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. برخی از آنها در مناطق کوهستانی قرار دارند و مانند روستای ابیانه دارای معماری بسیار منحصر به فردی هستند. برخی دیگر در میان کویر مانند روستای گرمه واقع شده اند که بسیار ساکت و آرام است. همچنین انتخاب های متنوعی برای روستاها در ایران وجود دارد.

مکان ها و مراسم مذهبی: در ایران چندین بقاع متبرکه و مساجد زیادی وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها دیدن کنند. بقاع متبرکه اصلی در مشهد ، قم و شیراز هستند. حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد ، حرم مطهر فاطمه در قم و آستان مقدس شاهچراغ در شیراز است. فراموش نکنید که انتخاب زمان مناسب و زمان کافی برای سفر به ایران ، نقش بسزایی در ایجاد بهترین تورهای ایران برای شما دارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده